tårar.

tårar. tårar. tårar. tårar. tårar.

dom slutar aldrig rinna. all sorg som finns innuti mig, alla minnen och alla stunder. allting river i mig. hjärtat skaver och känns som att de ska hoppa ut. jag fattar aldrig hur du kunde. jag kan verkligen inte fatta det. du har fått mig att känna mig så himla värdelös, som att exakt allting är mitt fel och att jag är en hemsk människa. men jag fattar aldrig vad det var för fel jag gjorde. vad gick snett? tårarna rinner bara mer och mer. när ska allt få ett slut...

Kommentarer
Postat av: Gabriella

vem är det igt som är hemsk? Som ljugit dig rakt upp i ansiktet? Som umgåtts med dig för att få sina behov? HAN

Vem är det som älskat, och tyckt om? Som skrivit om honom hur bra han är, som verkligen visade att du gillade honom,DU

<3

2009-11-24 @ 07:13:29
URL: http://gabriellabjork.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0