tiden går fort.

hej allihopa
nu är jag tillbaka igen. Tiden går så himla fort, har nästan inte tid att sitta vid datorn när jag har praktik och jobbet. Men jag tänkte uppdatera lite. jag har ju som sagt inte skrivit sen i måndags tror jag va? ;O alldeles för långt... men har hunnit med en hel del. Tänkte dela upp det lite nu och skriva lite snabbt vad jag har gjort i veckn. och sen skriva ett nytt inlägg om dagen.


Tisdag:
var i skolan. hade först idrott och efter det bild&form. På bilden så fick vi en uppgift att rita ett rumt. och det var inte bara att rita. utan man ska rita i 3D. jag tog hem det så jag kan fixa lite med det i helgen istället i lugn och ro. Efter skolan åkte jag ner på stan och kollade lite. Sikkan och dom kom in till stan och jag bjöd sikkan på max. älskar verkligen den tjejen enormt mycket. Efter det var det dags att börja jobba. Mona kom och hämtade mig och Lina vid OKQ8 och sedan åkte vi iväg. Det var bara jag och Lina som skulle städa själva. jag var verkligen tok nervös! Eftersom jag inte har städat själv så innan. men det gick verkligen super bra. Lina och jag kommer jätte bra överrens och komunicerar bra. Sen fick jag skjuts hem av Mona. Jocke kom hit en stund på kvällen.


Onsdag: Hade praktik då. Gjorde lite allt möjligt

- städade
- varu behandlade
- hjälpte kunder
- skylta upp nya krukor och tomtar i butiken


Mona skicka sms till mig och fråga om jag kunde jobba. Så hon hämtade mig eftre praktiken och sen sneare när vi var klara så skjutsade hon hem mig. När jag kom hem var jocke här. Vi kolla på tv och jag muppade mig som vanligt. haha, Mycket roligt ^^ höll även på med stickningen.


Där är lite vad som har hänt undet tiden jag inte suttit vid datorn. när jag levt livet :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0