Torsdag 12/11

Då har ännu en torsdag gått. allt flöt på kanon bra och jag hann med jätte mycket. jag började vid 09.30 som vnaligt. när jag kom dit så gick jag ned och bytte om och sen satt jag och läste tidningen en liten stund. sen gick jag upp och städade butiken. sen var det dags för öppning. Öppnade och bärde ut alla grejer och tända maschaller och ljus inne i butiken. tycker det är jätte mysigt när vi har ljus tända så :) Fick göra en sorgbukett idag som var en beställning till en begravning. det var första gånger jag gjorde det men jag tyckte det gick bra fkatist.Mirielle förklarade jätte bra och visade mig hur jag kunde göra. men har som sagt hunnit med mycket idag :

- städat butiken
- varu behandlat
- gjort 6 stycken bordsdekorationer
- gjort en sorgbukett
- bärt kartonger
- hjälpt kunder
- Packat upp nya tomtar
- Julpyssel med tjejern!


mot halv 4 tiden var alla tjejer där. Veronica, Lina och Mirielle. Så veronica hade plaerat att vi skulle ha julpyssel. det var verkligen jätte mysigt. Hon kom med glögg, godis och pepparkakor. Vi stod och pratade och jobbade och hade verkligen jätte kul. Hann inte ta bilder på det vi gjorde, men kan visa imorgon. då vi också antagligen kommer göra mycket mer :) men vi gjorde iallafall hjärtan av galjar och lindade runt tilansia, mossa och lite annat. dom blev super mysiga. sen gjorde vi jätte fina andra planteringar :) Eftersom det börjar närma sig jul nu så har vi ju fått in lite julsaker. edt har kommit jätte mycket fint faktist. har lite bilder på en del av sakerna vi ahr fått in.


Super söta tomtar som finns i två storlekar! Dom är ful-söta xD haha. Jag ska absolut köpa en!


Jätte fina oljelampor


Guldiga ljusstakar


Som jag skrev längre upp så gjorde jag en sorgbukett idag. Här är resultatet:




Bordsdekorationern, ser ungefär likadana ut allihopa:


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Tänkte bara fråga om du har nån kol på vad dom Guldiga ljusstakar kostar? :)



2009-11-13 @ 10:48:35

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0