underbar dag med Uppsala Praktiska gänget

hejsan hoppsan allihopa
har inte bloggat något idag eftresom att jag har jobbat på gymnasiemässan i stan. stod och informerade om min skola, Uppsala Praktiska Gymnasium och delade ut rosor till alla. Ellentin var också med och jobbade och lite andra killar. vi hade verkligen jätte kul och mysigt hela dagen. har jag inte sgat det innan så säger jag det nu igen, JAG ÄLSKAR MIN UNDERBARA ELLENTIN ANDERSSON! Finns ingen som är som henne. vi hade jätte mysigt idag. hon och jag kommer verkligen bra överrens. Sen blev vi interjuvade av UNT också :)

Haha, vi råkade ut för en sak idag också. kom fram en asiat och prtaade engelska med oss, och då ville han ha information om våran skola. haha ja hur gick det? xD vi klarade det iallafall! hoppas han förstod något iallafall :P

fick med mig en ros hem också som jag gav till mamma.
Syster är även här, hon har med sig sin nya bärbara dator som jag funderar på att sno av henne. men tror inte jag kommer att få det :P fick även min skinn jacka idag, i like!


HUR HAR ERAN DAG VARIT?

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0