de ända idag

kommer inte blogga något mer än det här idag. har ingen ork att sitta vid datorn idag, blir bara en ligga i soffan och sova dag faktist. fast kommer nog kanske dra ut och springa sen, väldigt troligt iallafall :)




Senare kom daniel och hämtade oss och dom lämnade av mig i björklinge där jag skulle festa med Sikkan och klimpen. Kotten och massa var också med. Vi gick hem till sikkan och satt och drack med hennes pappa innan han drog in till krogen. två av hans kompisar kom också. och gubben där, som heter Tony känner tydligen min farbror, världen är bra liten xD iallafall så när dom gamla dragit in till stan så var vi kvar ett tag, sen fick jag sikkan och klimpen något impulsryck och tog bussen in till stan till husbåten , till klimpens mamma :) där var de lite annat folk och vi satt där i några timmar. Efter de tog vi bussen tillbaka till björklinge och drog hem till sikkan och gick och la oss. klockan var la kanske runt 3 tiden.

tack för en underbar dag och kväll <3


lite bilder jag inte ens minns ^^



dagens planer: ska ligga i soffan och ta de lugnt som sagt. Drar förmodligen ut och springer senare också

morgondagens planer: Skolan och sen thuns med syster, ikea hoppas jag också på


men dehär var som sagt det ända jag kommer skriva idag.
Hoppas att ni får en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Sv; Den har varit bra, din då? :D



Rösta gärna på mig här http://www.tv4.se/1.1173520?i=184 det hade betytt jätte mycket för mig! :) <3

2009-10-04 @ 14:34:09
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för en rolig kväll <3 jag snodde bilderna ;)<3333

2009-10-04 @ 16:01:53
Postat av: jennytuvesson

tack själv gummsan! :)

Ja det är ingen fara ;)<333

2009-10-04 @ 16:13:37
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0