denna kväll.

vad har denna kväll att bjuda på? Jo detta :

- ta ett skönt bad
- fixa naglarna (och ta kort och visa som jag lovat)
- klä på mig
- sminka mig
- äta popcorn
- kika på Idol
- Broklyn!


Kommer inte blogga mer ikväll. Kanske inatt när jag kommer hem?
kommer skriva också om vad jag tyckte om idolerna ikväll.
men hur som hellst så kommer bilder in på mina naglar och kvällens outfit!
Så kika in då och då. Följ gärna min blogg också!

och börja kommentera mer! jag vill höra era åsikter


Hoppas att alla får en super kvällen.

Kommentarer
Postat av: SUCIO ♥

Hejsan!

Du har inte länkat till min blogg som jag skrev att man skulle göra.. kul att du gillar min tävling men då måste du också länka med bilden. Pussar SUCIO ♥

2009-10-30 @ 19:28:19
URL: http://sucio.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0