Fredag 23/10

hejsan
Jag vet att jag skriver lite sent men har haft praktik idga sen när jag kom hem så käkade jag sen åkte mamma och jag in till bälinge affärn och köpte hårfärg, baguetter m.m. Men idag var det en lugn dag på praktiken med kunder, men vi hade fullt shå. Idag har jag:

- städat hela affären + källaren (dammat, sopat, moppat)
- gjort buketter
- gjort dekorationer
- varubehandlat
- varit i stillhetens kapell och va med och satte fast/gjorde en kistdekoration



Det var intressant att följa med Veronica till kapellet. Vist det är en konstig känsla när man är där, men intressant för jag lär mig jätte mycket. veronica lärde mig mycket nytt idag som jag verkligen tackar för. Stod ju som sagt även och pilla och gjorde små dekorationer till butiken, som jag är nöjd med, men det var verkligen pilligt och krävs tålamod!

Lite bilder från idag :



Solitär bukett, bestående av:
2 vita liljor
något grönt blad
texasgräs
steelgras




Mina två dekorationer jag gjorde till butiken.
Jag satt och lindade små små blommknippen runt en stålram



Jätte fina kransar av kottar vi fick in idag!
är sugen på att köpa en själv och sätta i mitt rum
Dom är guld glittriga :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0