Fredag 30/10

Hej allihopa!
jag har precis kommit hem från stan. Min dag har bestått av att jag gick upp vid 9 imorse och gjorde mig i ordning och sen åt mamma, jag och lillebror frukost. sedan for vi in till stan, till stadium för lillebror hade presentkort där. Han hittade två t-shirts och en tjock tröja, jätte fint alltihop! Eftre det skjutsade vi honom till fyrishov där han skulle bowla med massa kompisar. Sen for mamma och jag till willys och prata lite med syster, även henke och fredrik. plus att jag köpte popcorn, mumsigt! Efter det for vi ner till knivsta. där städade vi av allting på mindre än en timme, vi är väldigt effektiva. pappa kom in ett tag också och sen pratade vi lite med ulle. Ulle var jätte gullig, jag fick 8 stycken burn av henne ! :) det tackar man för



Sedan for mamma och jag till Gränby Centrum. Där kikade vi runt, åt korv. det blev lite saker som fick följa med hem :)

- Nagellack
- halsband
- smink
- örhängen
- stickad tröja
- strumpor



Efter det åkte vi till kyrkogården i gamlis och tända ljus vid graven!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0