Fredag och praktik

hej allihopa
denna dag har varit mycket bättre än vad gårdagen var. Kom upp i bra tid imorse, mamma gjorde frukost till mig och jag cyklade iväg till bussen. Var inne i stan vid 09.15, sen var jag vid praktiken 09.30 så började då :) städade iorsning lite inne i butiken, satt och drack vatten och läste tidningar. Sen var det dags för öppning vid 10.00. Bar ut alla saker och ställde iordning dom, sen gick jag över till banken och växlade pengar. Dagen har gått snabbt enligt mig, och idag var dte en mysdag, de är ju fredags mys! När jag satt nere och åt och veronica satt med mig och beställde så kom de två små sötnosar nertrippande för trappan, Maria & Sigrid :) kul att se dom! Dom kom dit med lite papper som skulle fyllas i, kollade hur jag trivdes och sånt. Favvo moster Ewa kom även in och hälsade på idag :)


Har producerat en hel del saker idag, vilket var hur kul som hellst :) :
- begravning/prydnads dekoratiner x3
- buketter x10
- bordsdekorationer x4

och det var inte vilka arrangemang som hellst. Utan det var till ett bröllop. Hade kommit in en beställning på 4 bordsarrangemang som jag fick göra, verkligen kul :)

här kommer bilder på det jag gjort idag, säg gärna vad ni tycker :


Begravning/prydnads dekorationer



Stilrena buketter



Bordsdekoration till bröllop


Sen slutade jag vid 16.45 och skulle gå till bussen. Och de spö regnade verkligen, och jag hade tydligen hål under båda mina skor, så ja... nu kan ju liste ut själva hur det blev >_< men men. Bussen gick 17.15, cyklade hem från gysta i regnet, mamma hade maten klar, jag tog ett varmt bad :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0