gårdags kvällen

hejsan
igår när jag kom hem så kom ju syster. mamma hade gjort underbar mat, först vart det förrätt som bestod av en macka med slagenröra och lite annat. varmrätten bestod av potatidsgratäng och kött och efterrätten var marängseich. underbart gjort av mamma <3   efter de så färgade jag håret. För i fredags färgade jag men då blev det knall rött... haha , såg as rolig ut, så nu är det mörkbrunt med röda skiftningar. Efter de tog jag bussen in till stan och mötte upp Johannes vid öb parkeringen. Sen åkte vi ut till mig. haha det var hur kul som hellst.jag är sämst på att förklara vägen och Johannes fattar ingenting och minns inget :P vi passar ju verkligen ihop. Vi stannade till i bälinge och träffa lillebror och hans kompisar, sen åkte vi hem till mig. jag hämtade lite grejer bara. sen bar det av till björklinge. kvällen där var helt okej. jag och johannes fick i stort sätt roa varandra :P vi stod och snacka med lite folk, åkte omkring och sånt. En trevlig kväll! :) sen vid halv 12 tiden kanske åkte vi hemmåt. Hela vägen hem till mig försökte jag förklara hur Johannes skulle köra hem, men han fattade inte. Så vi kom överrens om att han skulle köra på instinkten och sen ringa mig när han var vilse. haha han ringde redan när han var i bälinge, gullunge!! så jag pratade med honom i telefon ända tills han var hemma i Skepptuna. <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0