Gränby med ellentin och Linda<3

Igår slutade vi vid ungefär 1 tiden. Vi hade försäljning och service hela dagen nere på fyrislund med fordons ettorna. Var en rolig och intressant lektion, vi hade maria som tur var :) men iallafall, efter skolan åkte jag linda och ellentin till Gränby centrum. Vi gick omrking där och kollade i dom flesta affärerna. När vi var inne på vila så hade vi hur kul som hellst. Vi prövade massa kläder, både seriösa och oseriösa. Och jag fick på ellentin en skit sexig klänning och en pälsjacka ;) wow säger jag bara! efter ett tag så fikade vi innen ellentin skulle ner på stan och träffa sin familj. Var verkligen hur mysigt som hellst att bara sitta ner och ta de lugnt och prata. Jag älskar tjejerna! <3

Här kommer lite oseriösa bilder som vi bjuder på!




här kommer några bilder från fikat :)



Efter ellentin hade åkt hem så var jag och linda kvar på gränby en stund. Vi gick omrking och linda letade pressent till sin kompis och en kofta till sig själv. till slut hittade hon pressent och saker till sig själv, men ingen kofta. men de blev ju bra iallafall :) Efter de åkte vi bussen ner till stationen där HAN mötte oss. Vi följde linda till tåget och sen gick vi ner själva på stan. vi gick omrking i kanske 2 timmar, super mysigt. vi gick och pratade om allt mellan himmel och jord. jag hjälpte HAN att köpa en parfym också :) sen köpte en han doppresent till sin halv kusin eller vad det var. Efter ett tag så ringde jag pappa och frågade om jag kunde åka med honom hem från jobbet. Så jag gick ner till willys vid 4-mackarna och blev hämtad där. pappa skulle förnya lotto så jag passade på att gå in och kolla om syster var där och köpte en dricka. Där inne träffade jag på ellentin :) som var där med sin mamma, olivia och alex .

tack för en underbar dag tjejerna och DU OCKSÅ

Kommentarer
Postat av: Linda

mysig dag vaare ja, tack för den! <3

2009-10-03 @ 13:08:12

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0