hej jag är sliten.

hej allihopa.
Nu har jag kommit hem. Jobbade idag 09.00-14.30 . Det gick super bra idag!
känns verkligen skönt att allt går så pass bra som det gär, och chifen är nöjd, great ;) Mona lämnade av mig 4 mackarna för mamma var på Willy´s och handlade.  haha. Vi kom från gränby hållet och kom till svängfilen, då skrek mona att jag skulle skynda mig ur medans det var rött. haha fan va kul det var. jag for ut ur bilen och in i baksätet och hämta alla mina grejer. och så hör jag mona när hon skriker"jenny det är grönt nu skynda" haha. men jag kom ur bilen med alla grejer med mig. Så jag traskade iväg och hjälpte mamma att handla. träffades systers också som hade det stressigt, stackarn!

Sen dagens roligaste gerj som jag blev arg för:
Jag kommer hem, helt trött efter allt ständande och så går jag in på mitt rum. Så ser jag min soffa, helt stökig och fullt med popcorn smulor! Jag blev galen. den var nystädad. Så jag for in i lillebrors rum där han och joel satt och dega, och fy vad jag skrek på dom. måste gå och be om ursäkt snart. men va tusan, drällputtar!

Nu ska jag snart gå in och duscha hade jag tänkt, fast vet inte om jag ska ut och springa först. måste känna efter lite hur det känns i foten (som jag slog i, i en trappa idag)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0