jag är starkare än dig

en sån kille som du är inte värd det här.

det är du som har gjort fel inte jag. det är du som har behandlat mig illa inte tvärt om. det är du som har begått ditt livs misstag inte jag. egentligen är jag skyldig dig ett tack. För du har fått mig att inse sanningen. Du är inte värd min kärlek eller omtanke. Du är itne värd att tänkas på eller att gråta över. Det är du som är en idiot inte jag. det är du som inte kan behandla folk, det är du som förstör för andra inte jag.

 

det som hände idag har fått mig att växa mer och bli starkare. jag lär mig av mina misstag. Du var ett stort misstag, ett misstag jag aldrig ska göra om. jag lär mig mer och mer hela tiden. och jag blir mognare för varje dag som går.

 

jag har jobbiga stunder och jobbiga tider jag med. och det är då jag behöver er mina vänner. det är då ni ska finnas där och stötta mig, för jag behöver det verkligen då. Idag bar en sån dag, och jag tackar dom som fanns där, det betyder mycket<3

 

Hur som hellst har jag lrät mig av ett stort misstag idag. och det är jag glad för. en sån killa som dig som bara är ute efter sex för att man inte kan acceptera hur en person känner, det är fegt. Och att du sen ignorerar och inte bryr dig, det gör dig till en ännu fegare och svagare person. jag är mycket starkare än vad du är och någonsin kommer bli. Även om jag gråter och mår dåligt så visar det bara att jag har känslor och är en människa som kan älska. Men du då, en kille som utnyttjar en tjej och sen skiter i henne och är elak, vad visar det? det visar att du är en feg och svag person. Du är inte värd mina tårar och all min kärlek. Allt de ska jag ge till en person som älskar mig för den jag är.

 

Jag är starkare än vad du någonsin kommer bli


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0