J.Lind



Du är något av det allra bästa jag har vet du det? Kan alltid komma till dig om det är något. vad det än är jag har på hjärtat så finns du där och ställer upp. jag saknar dig mer och mer för var dag som går, men jag älskar dig även bara mer och mer för var dag som går. Tjejen du är guld värd och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. jag saknar tiden du vi var tajta som tusan, då vi umgicks nästan varje helg och pratade med varandra varje dag. Vi hade så himla kul tillsammans och det är något jag aldrig kommer att glömma. Jag hoppas att du vet att jag finns just precis här för dig. Vad det än är så ställer jag upp för dig. För du är allt, du är det bästa. jag älskar dig tjejen och hoppas att vi kan få upp kontakten lika bra igen. Utan dig hade jag inte stått här idag <3



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0