Kämpig tisdag

Denna dag har varit i stora drag.... bra antar jag? Började med att vi hade idrott på morgonen. Vi var nere på gymmet och skulle börja planera på ett träningspass och sånt, ett arbete vi fått som ska vara inlämnat om kanske 3 veckor. Vi ska göra ett pass för hela kroppen med dom flesta musklerna vi kan. Och mitt och ellentins kommer gå på runt 1 timme kanske. Efter de gick vi till maten och åt lite, efter de hade vi historia. jag satt och skrev på släktträdet så jag kanske blir klar med det snart, tänkte faktist klargöra ALLT i helgen så jag kan lämna in det nsta vecka. Efter det hade vi matte, och jag kämpade på bra tycker jag. satt och räkna med skala typ, mattihas fick förklara ganska mycket för jag är rätt trög och förstår aldrig. men jag räknade iallafall 12 tal på kanske 45 min, rysligt bra för min del! jag har jätte svårt för matte för dom som inte förståd de..

Efter skolan tog jag och Linda bussen till stan och solade på solpalatset, riktigt skönt som vanligt! Efter de gick vi lite på marknaden som var på vaksalatorg, och jag köpte med mig munkar hem som jag tänkte bjuda på eftersom jag har namnsdag idag.

De jag har kvar att göra idag: BAKA CUPCAKES :D



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0