kanon kväll

gårdagen var både rolig och mysig! satt och kollade på Idol med mamma, sen skjutsade pappa mig till björklinge. Sär mötte sikkan och kotten mig och vi hamnade på någon fest hos Simon. Sigge var en aning lätt under fötterna när jag kom, haha gullunge! Jocke och klimpen var där också och vi satt och snackade massa, eller alla berätta saker för mig och jag lyssnade. haha :)  men efter ett tag kom jocke, jennifer och joel, mycket trevligt! Jag fick gratis dricka av sigge och marcus, det tackar jag för! Vi hade kul och roade oss själva på festen.



har lika kul som vanligt med mina underbara vänner, dom betyder sjukt mycket <3


Efter ett tag drug vi oss ut mot affärn. Haha Sikkan hoppa på jockes moppe efter en bit och somnade bakom honom, jag jennifer och kotten gick medan joel och jocke åkte epa. Sen hoppade sikkan av och gick mot oss. Jag prata i telefon med victor och haha, ja. kul ^^ jennifer skrattade nog en del åt mig och klimpen ringde hela tiden och mitt svar var varje gång "men klimpen vi gick nyss, vi sågs då" efter ett tag fick vi skjuts och det var kul de med. Sen när vi kom upp till affärn så ja, vad gjorde vi. snacka, kissa, snacka, sjöng och mycket annat.

Jag och jennifer stod och prata med sikkan också, jag finns här gumman, älskar dig! <3



Fick skjuts hem av perra eftersom han ändå skulle hemmåt. haha tror jag pratade en HEL DEL i bilen. och blev "arg" men det gick ju inte :P haha höll på att skratta ihjäl mig. men iallafall så var jag hemma vid... halv 2 kanske ? aja jag vet inte vad klockan var. men en rolig kväll var det iallafall!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0