long time ago

Hur många kommer ihåg ett barnprogramm som gick varje morgon förrut när man var mindre? programmet om en tjej med sin katt, som var förälskad i mystiken, en tjej som var en kämpa jag pratar så klart om Sailer Moon, någon mer än jag som kollade på det? :D  haha jag minns hur jag jämt satt och kollade på det. sjöng med i sångeb som var i början och i slutet, man kunde texten utantill, stod på vardagsrumms golvet och gjorde samma förvandling som hon gjorde, man var en hjältinna, en kämpe som kunde besegra allt ont. Om det ändå var lika lätt nu som då..

Här kommer sångerna som var med i början och i slutet :)

 

 


Kommentarer
Postat av: S A R A

jag ÄLSKADE sailor moon :O! Tycker 5an ska börja visa det igen..

2009-10-28 @ 12:14:14
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0