Måndag 12/10

Nu är jag hemma från en händelserik måndag kan jag lova!
Började med att jag tog bussen in till skolan, träffade emma och linda vid anslutningsbussen. Vi hade som sagt bara Svenska B idag och den lektionen fick bra men var slapp. Jag, Ida och Linda satt och skulle göra någon lek. Matthias hade gjort några påstående, och den som lästa upp de skulle vara FÖR påståendet, och vi andra skulle vara MOT. De var lite kul, haha men sen blev det roligare när jag fick ett as roligt påstående xD Så vi kollade igenom hela hägen med lappar istället och vi hittade 2 roliga påståenden ;




haha ja, dom har har våran matte/svenska lärare skrivit xD trodde vi skulle dö av skratt!


Efter när vi slutade vid halv 11 tiden så skickade Sikkan sms till mig och frågade om jag ville följa med henne till Sportex och kolla på skor, självklart ställer jag upp och följer med! På bussen var även klimpen som följde med :) Vi var inne på Sportex ett tag, sen gick vi in på Ikea, för vi skulle ju såklart äta korv ;) Jag bjöd sikkan snäll som jag är eftersom hon inte hade nå pengar, en glass gick tydligen också ner för henne ^^ hon tog emd sig en skit äcklig mjölk där ifrån också som hon trodde skulle vara god, usch! drick aldrig bara kaffe mjölk xD



sen åkte jag tillbaka till skolan med klimpen eftersom jag ändå skulle vänta tills mamma kom och hämta mig. Satt i skolan med tjejerna en stund inne i floristrummet när ettorna jobba, vi dansade omrking och hjälpte dom lite :) satt och pratade i telefon med adde också, mycket trevligt och kul som vanligt :D satt och pratade med harry ett tag också. Sen när mamma kom och hämtade mig åkte vi till någon pryl affärn, och sedan hem

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0