player!!

hur fan kunde du ?
ditt jävla äckel
jävla player
jävla utnyttjare
jävla cp
jävla lögnare!!


nu vet jag vad du verkligen är för person, du är en hemsk människa! Snacket om dig i bjöklinge var verkligen rätt- att du inte kan behandla tjejer, bara skiter i dom. du bara utnyttjar!! Och det vet många. Fy fan för dig! En sån människa som dig är inte värd sånt här. Jag ska aldrig mer lägga ner energi på dig, och jag kommer aldrig mer bry mig alls om dig. Du är en player, och sånna hatar jag verkligen över allt annat, du har förstört mycket för mig

Kommentarer
Postat av: Alexandresen

Jag vet hur det är.

2009-10-26 @ 15:43:47
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0