starkare än du

Haha ja du lilla filuren. Jag kan inte mer än att skratta åt dig. du tror att du kan behandla mig hur som hellst, och sen komma och fjäska och be om ursäkt. eller så skyller du på annat som man vet inte är sant. sen kommer du och behandlar mig som skit igen. Haha du är skrattretande. jag verkligen viker mig av skratt. hur kan man vara så omogen, patetisk, löjlig, feg och svag på samma gång? jag beundrar dig för att du lyckas vara så mycket idiot :P jag tänker inte gråta över dig, för det är du verkligen inte värd. jag står på mina egna ben och jag känner mig starkare än någonsin.

Jag är jag, och jag är jävligt bra! Ingan kan slå ner på mig nu. Den som inte gillar mig, fine! det är erat problem. och det är erat största misstag!

Kommentarer
Postat av: Alexandresen

Sv: aha oki, den e me bra, jag har den med men i dålig kvalitet.

2009-10-28 @ 14:40:57
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0