11.42 och jag är hemma!

Kom hem för en stund sen, vi skulle hålla på med project arbetet och jag måste ha mer information. så jag hade tänkt att dra till stadsbiblioteket, men man måste ju ha id kom jag på sen för att kunna skaffa låna kort och de, och de har ju inte jag!! Mitt pass har gått ut och har inget id-kort än. måste verkligen skaffa de :S  så då tog jag bussen hem och tänkte åka in till bälinge och låna på biblioteket där för mamma har lånekort där, men var de öppet!? nej såklart inte! på lördag är de öppet, så får åka dit då. Så jag får sitta hemma och söka ingormation idag. jag som hade hoppats på biblioteket :/ alltid sån otur!

hann inte träffa Victor idag, suck :( såg fram emot att träffa honom.. han var ju i skolan idag lixom. han brukar annars vara i skolan i märsta... men men. ska försöka åka till honom i helgen.

Ikväll kommer Danne hit och ska kolla på Twilight, sen ska jag även tvinga honom att kolla på Idol :D


Hur har eran dag varit ? :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0