är ni svartsjuka eller vad är problemet

Godmorgon bloggen .
Vaknade nyss och idag har jag 38,4 i feber. bättre än igår kväll iallafall. så idag ska jag dricka mycket, vil aoch kurera mig så jag blir frisk! Sen får vi se hur de blir med resten.


Fick veta en rolig sak nyss typ. Ni vet de jag skrev om igår , om björklinge. De kommer mer nu! I lördags när perra var snäll och kom och hämtade mig mitt i natten för att åka fram och tillbaka till björklinge, allt dedär med fulla folket och sånt. men iallafall. De nya är att folk i björklinge snackar om att jag och perra är på g. haha . Dom tror de eftersom jag åker med honom och att vi hade stått och kramats. STOPP säger jag bara . jag och perra har aldrig stått och kramats ? xD jag kramade honom hemma hos mih när jag hoppade in i bilen och sa hej, sen kramade jag honom när han lämnade av mig hemma hos mig. har jag björklinge folk i buskarna hemma eller? :D haha

Ledsen folket, men ni är extremt noll märkta



Nu ska jag äta frukost och vila. skriver mer senare!

Kommentarer
Postat av: Jennyh - Lever lyxliv på Malta ;)

tack detsamma =) kram

2009-09-14 @ 10:37:33
URL: http://jennyh.se
Postat av: Linda - ndaiL

ledig idag?

2009-09-14 @ 10:43:40
URL: http://ndail.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0