bedtime

Nu har jag tagit ett varmt och härligt bad, och jag kan lova att de var skönt. har fortfarande ont i nacken (som jag skrev om för några dagar sen) och de är väldigt avslappnande att ta ett varmt och lugnt bad. Alvedon gör också susen(Y)

imorgon börjar jag vanlig tid i skolan, 08.45 och då har jag idrott fram till lunch, 11.00
Efter de har jag 2 historia lektioner, sen har jag matte. och då tänkte jag faktist göra 2 kapitel prov
har pluggat på hemma ikväll och hoppas att jag kommer klara de, vi håller tummarna för de eller hur?

Efter skolan ska jag stanna kvar på stan. Ska köpa Hårspray till mammsen och lite sånt, bussen hem går ju ändå inte förns vid 4 lixom ;/ rätt drygt .. bussarna hem till mig går helt cp.

11.00
13.00
14.00
16.00
och så vindare

Kan dom inte sätta in en buss jäkel vid 15.00 !?


hur som hellst så ska jonas göra mig sällskap på stan imorgon. Tänkte även ringa grek och kolla hur han mår och sånt. kanske träffar på flera människor , who know ;)

Men nu ska jag krypa ner i min underbara säng och gosa lite med min katt och kolla på film. tro de eller ej alla människor men jag ska kolla på Twilight, IGEN! har sett den filmen minst 50gånger och jag har inte tröttnar. längtar tills den nya kommer ut, satsar på premiären! tänkte få med mig jullan ? ;) eller hon har inget val rättaresagt :) haha

men godnatt allihopa

Kommentarer
Postat av: sabina

sv: okej ;) DU har en riktigt fin blogg!

2009-09-08 @ 06:42:13
URL: http://ssabinaah.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0