closer

hej bloggen
Min dag har varit super bra! skolan gick jätte bra. började med att vi hade idrott och hälsa på morgonen, och mats hade föredrag hela lektionen om träning och sånt. Efter de hade vi lunch, vi satt och åt med gabriella och elin, mycket trevlig med vädligt mycket skratt! efter lunch var de histora. Jag hade mitt boksamtal med johan och de gick faktist jätte bra enligt mig. jag kunde mer än vad jag trodde att jag skulle kunna, sen kollade vi på någon film om Starlin, usch! Efter de hade vi matte, för dom som inte är klara. Ellentin är klar så hon sluta, ida skulle till läkaren och linda skolka :P haha , nej men hon hade "ont i huvudet" så jag satt i 1 timme och räknade själv, är riktigt stolt över mig själv.

Sen åkte jag ner på stan och träffa Adde. har saknat honom så de kändes skönt att få träffa honom. vi gick omrking i kanske 2 timmar och pratade medans jag kollade på kläder. Vi gick även in till Linda och prata med henne på salongen :) hoppas på att träffa honom snart igen, för de känns skönt att ha nån att prata med som verkligen känner mig och min familj!


Skulle ha åkt till björklinge direkt från stan, men frös så himla mycket så jag var tvungen att åka hem. Får se om jag orkar åka, blev sjukt trött, höll på att somna på bussen :/ plus att idol börjar klockan 8, men får se

Kommentarer
Postat av: Ellentin

stalin hjärtat inte starlinxD duktig du va idag:D

2009-09-29 @ 22:05:48
URL: http://ellentin.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0