hoppas alla läser dehär!

mina kära bloggläsare, jag har en fråga till er.

hur tycker ni att en vän ska vara?

enligt mig ska en vän:
- vara snäll
- vara ärlig
- bry sig om än
- vilja ens bästa
- ställa upp för en
- höra av sig
- inte ignorera en eller bara strunta i den för annat


jag är less på att dom som kallar sig "mina vänner" inte hör av sig alls typ. vissa hör bara av sig när dom behöver något. och vissa hör bara av sig när de passar dom. och en del hör faktist inte alls av sig, dom väntar på att jag jämt ska höra av mig, och de är dom ända gångerna vi ses, om jag hör av mig och frågar om man kan träffas.. Vissa kan också höra av sig jätte mycket ett tag och sen bara total skita i en och bara ignorera en och glömma bort en. sen efter ett bra tag så kan dom komma igen och lossas som att ingenting har hänt.. jag vet inte vilka jag kan lita på längre nästan, har jätte svårt att få ett förtroende för folk med tanke på allt som har hänt. Sen vet jag inte riktigt vilka som är mina vänner om jag ska vara ärlig, eller jo, jag vet 7 stycken. Dom är mina riktiga vänner och visar de.
klimpen
linda
ellentin
jonas
jennifer
joel

victor

de är 7 personer som bryr sig om mig. dom som inte skiter i mig. dom som hör av sig och är snälla mot mig. dom 7 behandlar mig som en människa och inte bara som skit, som ganska många gör

jag är less på att jag alltid ska ställa upp för folk men inte får någonting alls tillbaka av dom.
- jag kommer mitt i natten när dom är fulla och hjälper dom
- jag lägger mina egna känslor och problem bakom mig för att hjälpa
- jag åker med på ställen även fast jag egentligen inte vill, men gör de för deras skull
- jag hör av mig så ofta jag kan


jag gör en del andra saker också.. jag tycker jag har rätt att vara arg, ledsen och besviken.. för vissa har verklogen behandlat mig som skit.. jag vet knappt vad jag ska göra längre.. men en sak vet jag. de var en ängel som sa till mig att jag skulle sluta servera mig själv på ett silverfat åt mina vänner hela tiden och bry mig lite mer om mig själv. hon tycker att jag är för snäll mot alla, även dom som inte förtjänar de. Jag ska lägga mer energi på dom som förtjänar de och som jag är säker på att dom är mina riktiga vänner.

jennifer Lind. jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig, du är en riktig ängel för mig. Du ställer verkligen upp för mig och bryr dig hur mycket som hellst. jag saknar tiderna med dig, och jag tror vi känner samma för de båda två. men vi ska fixa dehär du och jag. jag ska alltid finnas för dig och ställa upp för dig! Jag älskar dig tjejen <33

Ellentin andersson, du är den bästa tjejen som finns i världen vet du de? ingen annan är som dig! Utan dig skulle jag verkligen inte klara dagarna. jag kommer aldrig i hela mitt liv släppa taget om dig. jag älskar dig så himla mycket mitt sunshine<3

Linda Nonnen.
tjejen, du är guld värld. Vist vi har tjaffsat en hel del du och jag, men vi vet båda ändå att vu älskar varandra. jag älskar dig iallafall vad som än händer. kommer alltid ställa upp för dig och du kan alltid komma och prata med mig. jag försvinner ingenstans de vet du! <3

jimmie johansson. Du betyder verkligen jätte mycket för mig. du visar alltid att du bryr dig och du lyssnar alltid om jag mår dåligt. kommer alltid ställa upp för dig killen de vet du! <3

jonas lingman. vet inte vad jag skulle göra om du inte fanns i mitt liv. de finns ingen annan människa i hela världens som är lika söt, gullig och omtänksam som du är. jag är glad att jag har dig och jag hoppas du vet de. jag kommer alltid ställa upp för dig vad som än händer och jag kommer alltid att vilja ditt bästa<3


Joel gustavsson.
Du och jag har en del minnen. vi gick i samma klass från 7an till 9an. och du var en av dom få jag umgicks med i klassen. har alltid haft jätte roligt med dig och du är en super fin kille som bryr sig. jag vet att jag kan komma och prata med dig. de värmer verkligen att vi har fått upp kontakten igen. och jag är så himla glad att jennifer har just dig som kille! för hon behöver verkligen en kille som dig. ni två är som gjorda för varandra. när jag ser jennifer lycklig blir jag lycklig. och de är tack vare dig. Killen du är guld värld! <3


Victor leander. du är en super bra kille. du ställer upp för mig och verkligen bryr dig om mig. vi pratar med varandra varje dag och jag är verkligen glad att jag har dig. kan alltid komma och prata med dig vad det än handlar om. kommer aldrig svika dig<3



jag vet att det här inlägget blev ganska långt. men jag kände att jag behövde få ur mit en del. och de är la det som bloggen är till för. att berätta om saker, få ur sig hur man mår och allt. Jag hoppas att ni har läst dehär.

Kommentarer
Postat av: Amanda

bra skrivet <3

2009-09-20 @ 00:22:01
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
Postat av: Linda

lilla tussan, nu blire ändring på allt skit som varit som sagt. jag älskar dig <3 & det vet du!

2009-09-20 @ 09:49:44
Postat av: Linda

lilla tussan, jag vet att har varit skit men nu skare bli ändring! jag älskar dig <3 & det vet du!

2009-09-20 @ 09:51:06
Postat av: jonas

jag älskar dig det vet du!!! <3<3<3 ställer upp för dig vad som än händer <3

2009-09-20 @ 12:32:11
Postat av: jennytuvesson

sv Linda ;jag vet, nu blir de stor ändring! Älskar dig baby! <3

2009-09-20 @ 12:36:56
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
Postat av: jennytuvesson

sv Jonas ; jag älskar dig jonas :)<3

2009-09-20 @ 12:39:19
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
Postat av: jennifer

grymt jävla bra skrivet tjejen!

och tack för texten om mig och joel jag blev verkligen super glad! jag blir grymt glad över att du kan lita på mig och att du kan lita på joel!

tjejen, jag och joel kommer alltid finnas och det vet du!

jag älskar dig och jag hoppas att du börjar må bättre snart och att du får den kärlek du behöver!!<3

2009-09-20 @ 16:27:11
URL: http://jnflind.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0