Farmor & Farfar

idag har som sagt farmor och farfar varit här. Farmor har nog inte varit här sen förra sommaren tror jag, men idag så kom hon :D vi satt och fikade ute på altanen, de var ju så otroligt skönt väder ute idag! Sen satt jag med farmor på altanen medans pappa, farfar och mamma beskärde äppelträdet. Senare mot halv 5 tiden så åt vi mat.
Juste, idag var de första gången som jag skötte om när farmor skulle äta, sen fick jag även rengöra slangarna och de. Känns bra att jag är säker nu på hur jag ska göra. Här kommer lite bilder från idag :)


Farmor & Farfar :)


När dom beskärde äppelträdet


en bild på mig :)

Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

allt bra? :)

2009-09-20 @ 18:23:43
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

så nu har jag lagt till dig nu kan du lägga till mig :)

2009-09-20 @ 18:59:53
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0