fyll i

Fyll i "_____" med eget svar!

1. jenny är ______.

2. jenny behöver ______.

3. jenny påminner mig om _____.

4. Utan jenny _________________.

5. jenny kan vara ______________.

6. jennny gör alltid ______________.

7. Det värsta med jennyr är ____.

8. Det bästa med jenny är ______.

9. Jag tycker jenny borde _____.

10. Precis nu, slår jag vad om att jenny tänker______.

11. jenny är söt som ________.

12. Jag skulle ________ för jenny.

13. jenny är min _________.

14. Om jag kunde vara jenny skulle jag ____.

15. Jag vill ge jenny ____.

16. Något jag måste berätta för jenny är______.

17. Hälsningar: ____.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

1. jenny är snäll.



2. jenny behöver sova!.



3. jenny påminner mig om en gammal klasskompis.



4. Utan jenny skulle det inte finnas några bra bloggar.



5. jenny kan vara Sjuk?.



6. jennny gör alltid Blogginlägg.



7. Det värsta med jennyr är inget?.



8. Det bästa med jenny är Hon är stark!.



9. Jag tycker jenny borde sova!.



10. Precis nu, slår jag vad om att jenny tänker inte en aning.



11. jenny är söt som klubba.



12. Jag skulle kunna sjunga för jenny.



13. jenny är min florist kompis.



14. Om jag kunde vara jenny skulle jag vilja testa hur det är att bo i Björklinge.



15. Jag vill ge jenny massor med beröm!.



16. Något jag måste berätta för jenny är vi ses imorgon!.



17. Hälsningar: Gabriella.

2009-09-20 @ 22:46:53
URL: http://gabriellabjork.blogg.se/
Postat av: Alexandresen

Var har du hittat den här listan? =)

2009-09-20 @ 22:54:05
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Va skönt :) Jo, det är bra med mig tack :)

2009-09-20 @ 23:30:14
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0