jag vet

jag är en ärlig människa
- vad är du?

jag bryr mig om mina vänner
- vad gör du?

jag snackar inte skit ena dagen sen lossas som om ingenting har hänt
- varför gör du?

jag behandlar folk så som dom behandlar mig
- vad håller du på med?

jag kan älska
- vad är ditt problem?


Nu är jag en bra bit påväg. Jag har inte många vänner, men jag har verkligen dom bästa. Och några som jag verkligen vill he en extra tanke till, de är; jennifer, linda, ellentin, ida, jonas, victor
känns skönt att jag har några jag verkligen vet att jag kan lita på till 100%. Men självklart är de flera som verkligen betyder. Gabriella, tack för att du finns och verkligen stöttar mig och säger massa gulligt. jag älskar mina nära och kära <3

Kommentarer
Postat av: G

:)<3

2009-09-22 @ 22:08:08
URL: http://gabriellabjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är för underbar <33

2009-09-24 @ 13:03:06
Postat av: jennifer

du är för underbar är av mig ;D

2009-09-24 @ 13:03:38
URL: http://jnflind.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0