jenny tycker till



Fuskpäls: Jag tycker verkligen att fuskpälsar är helt great. Pälsar är väldigt snyggt enligt mig, att ha de på t.ex höstan, fester. Och de som är så bra med de är att man slipper ha riktig päls

Spotify: Musikprogramet Spotify är ett program som jag verkligen gillar. Man slipper ladda ner massa musik. Enligt mig så är det bara jobbigt att ladda ner musik. de tar rysligt mycket plats på datorn. Och med Spotify så slipper man ju allt besvär med att radera musik och hålla ordning

Vinter: Vintern måste vara den absolut mysigaste årstiden som finns. Vist de är kallt och så på kvällarna, men jag älskar att ha på mig vinterkläder. Tycker de är underbart att gå omrking i snön och höra hur de knastrar under skorna. Sen att titta ut i vinternatten och se den stjärnklara himlen. Ja de finns mycket bra med vinter



Reklam på tv under en långfilm:
De värsta som finns måste ju vara när man sitter och kollar på en jätte bra film och man verkligen ha kommit in i filmen, och så blir de reklam. Jag blir så arg att jag svär varje gång det blir reklam, speciellt lidl reklmen. Bort med reklamen under filmer!

Comviq meddelande: När man börjar få för lite pengar på mobilen så kommer comviq med ett meddelande varje gång man ska ringa. man måste sitta och lyssna på det där i kanske 2 min nästan, vem har tid med det lixom? :S jag tycker dom borde at bort de, man får la hålla koll själv på hur mycket pengar man har.

Hårsnoddar runt benen: De finns inge värre än att sen när folk går omrking med hårsnoddar runt benen. Vist, de är okej om man har dom så dom inte syns, kanske under lixom för att hålla in kanten där nere. men det är verkligen inte okej att ha typ 10 snoddar runt varje ben. De är otroligt fult. Bort med snoddarna och köp ett par cheep monday brallor istället!

Kommentarer
Postat av: Ida karpmyr

Hahaha bra dissar! ;)

2009-09-20 @ 21:11:49
URL: http://idaevamaria.blogg.se/
Postat av: Alexandresen

sv: vsg =) jag är bara hjälpsam och snäll av mig :) Bra att du inte gillar riktig päls :) Jo vist är det irriterande när det blir reklam mit i filmer :S

2009-09-20 @ 21:36:18
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: S A R A

(svar)Jo den har vart helt okej, har inte gjort så mycket. Din dag då?=)

2009-09-20 @ 21:49:41
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: Alexandresen

Jag tycker att både dom som säljer, köper och föder upp djur for pälsens skull är idioter. Jag fattar inte vrf dom måste ha reklam mitt i filmerna :S

2009-09-20 @ 22:03:53
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: Alexandresen

SV: Fattar inte hur det kan finnas så många idioter i världen :S

2009-09-20 @ 22:12:58
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0