lördags morgon

vaknade vid 8 imorse och tittade ut, och vilket fint väder det är. somnade om igen och vaknade nu vid 11. Mamma hade gjort en jätte god och mysig frukost som vi satt och åt och pratade ganska mycket. Ska snart åka med mamma in till stan för att hämta mormor och åka till bellis blomsterhandel :) jag kanske också köper någon blomma, vill ha lite nya växter i rummet faktist. men får se hur det blir. Lillebror gar match idag vid halv 2 i bälinge, och självklart ska jag kolla! Älskar att kolla på hans matcher :D

dagens planer kortfattat:
-göra mig iordning
-åka till stan och hämta mormor
-kolla på lillebrors match
-åka hem och städa rummet
-beställa grejer (mer får ni veta sen)


Hoppas på en kanon dag!



Nu håller vi tummarna för grabbarna!

Kommentarer
Postat av: mimmi

Släng in en kommentar här när du ändå tittat förbi, alla kommentarer blir lästa och uppskattas. Fortsätt gärna att läsa min blogg och tyck till varje dag. PussPuss

2009-09-26 @ 13:07:16
URL: http://miimiisfoto.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0