Måndag igen

och åter igen så är det måndag. en seg, trist måndag. Tur att jag har florist tjejerna som livar upp stämningen. Idag hade jag som vanligt bara Svenska B i skolan. Vi skulle börja med skönlitteratur eller något sånt. Jag förstod inte så himla mycket, men jag antar att de är så det brukar vara :P  Iallafall så tog vi rast efter halva lektionen och satte oss vid borden vid köket och drack choklad och pratade massa. som vanligt disskuterade vi vart vi skulle gå och äta. Det är alltid jag, ellentin och linda mot ida :P haha. Men vi vann och fick som vi ville, China Garden! Så vi ska ta de nu någon dag tror jag. vi lyckades iallafall få rast i typ 35 min :P så sista delen av lektionen blev typ i 15 min. Sen tog jag 10.48 bussen fråk skolan, vilket var korkat eftersom min buss från stationen går 11.00, så fick springa.

Dagens planer:

Äta
Byta om
Plugga
Städa lite
Tv
smsa
kanske björklinge
räkna matte med pappa ikväll



Veckans Planer:
Måndag - ser ni åvanför
Tisdag - Skola , träna , plugga
Onsdag - Skola , sola , plugga
Torsdag - Skola , vila
Fredag - skola , mysa på stan med tjejerna!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0