natt med lite sömn

Godmorgon allihopa.
Efter sista inlägget igår satt jag och pratade med Victor en stund, sen började alla sms rasa in om att de var typ "kaos" i björklinge. folk var fulla, bråka, var ledsna m.m , och vad jag man inte när man är en vän och älskar sina vänner? Klockan var ungefär 12, och jagfixar skjuts till Björklinge för att prata med vännerna. När man kom dit så träffade jag på folk, och de var en del fjortisfylla där kan jag lova :S En brud som är lika gamal som min bror (96:a) jag tror man är typ 13 då. Iallafall hon var AS packad, jag ba what!?  hur som hellst så blev de la ganska lugnt där . Juste, Perra kom och hämtade mig, och shit vad jag pratade i bolen xD Vi hade faktist ganska kul, jag sa en del riktigt korkade saker tror ja :P  haha. Men men, Jag kom hem vid ungefär halv 2 kanske.

När jag kom hem la jag mig och pratade med victor, sen kolla på film och försökte sova. Men de gick verkligen inte! Jag somnade inte förns halv 6 imorse , kul -.-  så har inte fått så mycket sömn inatt.

Nu ska jag, mamma, pappa och lillebror åka in till Syster :D

FILMER JAG KOLLADE PÅ IGÅR ;
Up
Hes Just Not That Into You.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0