Onsdag och super arg

jag täntek skriva godmorgon men de tämker jag inte, eftersom jag inte haft en godmorgon

började med att jag gick upp, vilket jag inte alls hade lust med eftersom jag inte ville gå till skolan, men jag gick upp iallafall. jag klädde på mig, duscha håret, sminka mig och åt frukost. Fick i mig 1 macka iallafall, och tog 2 Ibumetin eftersom jag har världens mensverk! Efter de så skulle jag ta på mig ytterkläder och cykla till bussen, och precis innan jag gick ut från dörren så..... ja, jag säga såhär, frukosten tog samma väg upp från magen som den kom ner... Sen så borstade jag tänderna igen och cyklade till bussen. 100m innan jag kommer fram till bussen så var de en stor maskin ivägen, eftersom dom håller på att lägga oljegrus på våran väg, så jag fick stå och vänta en stund innan jag kom förbi. Sen när bussen kom så fastnade vi med bussen inne i bälinge också eftersom de var väharbete där med, så där stod vi säkret minst 7min. när vi väl kom in till stan med bussen så fick jag sen stå i ansultnings bussen eftersom de var tok mycket folk. (hade sällskap av julia och ellentin också kan jag säga) Sen när ellentin och jag kom till skolan väntade vi på Linda innan vi gick in, och jag stod och berättade för ellentin om allt knäppt med björklinge folket och de. och jag fick den reaktionen jag förväntade mig av henne, skratt och idiotförklaring ;) haha. Men men. Sen när vi kom in i skolan berättade Sigrid att Maria var sjuk och ingen vist typ vad vi skulle göra!? Så dom sa att vi kunde åka hem. KUL LIXOM!?!?! när man väl tagit sig in till stan så ska man inte ha skola. dom kan inte höra av sin innan lixom?!?! Ååh vad arg jag blev. Men som tur var så var mamma i stan för hon hade lämnat tillbaka systers bil sen hämtat sin egen..


De är ju så jökla viktigt att vi ska höra av oss till skolan om vi är sjuka och inte kommer, varför kan då inte skolan höra av sig om inte läraren man ska ha kommer ?!

Kommentarer
Postat av: SmultronMamman

Sv: Ok.. du jag förstår dig precis. Jag hade världens mens värk igår o hade rent utsagt en piss dag.



Har förstått att du bor i uppsala.. Då är vi nästan grannar:) Vilken skola går du på? Jag pluggade i uppsala, på boland.

2009-09-16 @ 10:03:18
URL: http://smultrontos.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0