paraply & gummistövlar

nu har jag precis tagit ett skönt bad men lugn avkoppling
ska även måla om naglarna snart för dom är verkligen mr uggly just nu!

Imorgon har vi exponering i skolan, ska verkligen bli kul!
Vi ska få åka till Sigrids butik och skylta i ett riktigt skyltfönster, ser fram emot de!
Måste komma ihåg att ta med mig gummistövlar och paraply
varför jag ska ha med mig de får ni se imorgon :)


Nu ska jag lägga mig vid tv och vänta på att idol ska börja, även fast de är en hel timme tills dess
Sen tänkte jag faktist gå och lägga mig. Är helt slut efter dagen plus att jag måste
börja gå och lägga mig tidigare påkvällarna. Så vid 9 tänkte jag skulle bli bra

Kommer lägga in några fler inlägg med lite musik och sånt
men sen tänkte inte jag skriva så mycket mer faktist
Hoppas att alla ni där ute har haft en bra dag

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv; jasså harru vart ledig :o fan va skönt :D

2009-09-22 @ 19:05:57
URL: http://beckbergs.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0