piss väder

Nu är jag hemma från en lugn och tröttsam dag i skolan.
Började med att vi hade idrott på morgonen och vi skulle ut till Sunnersta backen för att har fruliftsliv. Och självklart åkte vi cp bussen dit ;) haha fan va kul vi hade i bilen. Linda fick hjälpa våran lärare att få i backen , ida satt och skulle förklara en smartare väg och jag och ellentin satt och sjöng "havre, vete, korn och råg"  vilken jäkla liv de var, men riktigt kul. Orkar inte berätta ordagrant vad vi gjorde där, men typ, prata om människans sinnen, satte upp vindskydd, höll på med spritkök, drack oboy och kaffe, gick.

Sen har vi haft Historia och matte. båda lektionerna gick lika dåligt för mig. på historian skulle vi läsa någon text som jag inte fatta ett skit av. och matten fatta jag inte heller något på.

Men sen kom dagens räddning, jag och linda gick och solade! De var hur skönt som hellst verkligen :) Vi ska börja sola 1 gång i veckan nu när studiebidraget kommer igång igen. vem vet, kanske blir flera gånger i veckan ;)


BILDER FRÅN DAGEN KOMMER UPP SENARE


Är super trött nu och ser jätte sliten ut. Vill ut och springa men vet inte om jag verkligen kommer orka dit. synd bara att de är sånt jäkla piss väder också, de förstår ju en hel del ;(

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0