smile

men hur länge ska du fortsätta egentligen? pinsamt

jag blir helt galen. Du tittar jämt på mig
har lust ibland att gå och fråga vad du stirrar på.
Men gulligt tycker jag :)


Lite uppdatering om planer för resten av veckan

Torsdag: Gå i skolan som vanligt. sen slutar jag vid lunch och då ska jag ner på stan och fixa min praktikplats. vi går ut på praktik redan nästa vecka. efter de hämtar mamma upp mig och vi åker till knivtsa så jag kan jobba. sen på kvällen blir det idol och mys.

Fredag: går i skolan like usuale, och vi kommer ha försäljnings teknik typ nere på fyrislund med fordons ettorna. blir la spännande antar jag. efter skolan åker jag, linda och ellentin förhoppningsvis ner på stan och shoppar och myser med fika. Sen på kvällen har jag inte riktigt några planer, får se vad som händer helt enkelt

Lördag: Ska åka till östhammar på dagen och kolla på lillebror när dom har sin susta match, måste ju heja på killarna! Sen har jag inte riktigt planerat resten av dagen. men på kvällen kommer a hit och sover nog kvar här, mys och trevligt :)

Söndag: inget planerat

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas verkligen Östhammar vinner! kanske ska kolla jag med ;)

2009-09-30 @ 18:45:25
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: okej, mysigt! :-)

2009-09-30 @ 18:50:39
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: johanna lindström

Hoppas du o adde får kul i helgen och att han får veta från dig vad du egentligen tycker om honom.

2009-09-30 @ 19:59:46

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0