som om man var osynlig

Sitter och diskuterar lite med en person och pratar ut en del. Känns bra att de finns människor som vill lyssna och vill hjälpa till. Ibland behöver man faktist bara få ur sig massa saker, det är inte alltid det hjälper att bara skriva det här i bloggen, utan ibland måste man få lite mer feed back. Vi pratar bland annat om hur vissa människor och personer beter sig. Och en fråga som vi har disskuterat är

"hur kan en person som tidigare fått en att känna sig så himla levande, helt plötsligt få sig som om man inte existerade, som om man var osynlig"

och det är faktist så . Vissa kan verkligen behandla än som om man vore världens bästa, man verkligen känner att man blir älskad, och sen helt plötsligt bara skiter i än, ignorerar än till 100% och bara är elak.. Såna människor gillar jag inte. Alla har vi känslor och man ska inte behöva bli behandlad så.. Jag tycker det är totalt fel


För var dag som går får jag bara mer och mer saker klargjorde, vilket är rätt skönt egentligen. men vissa saker önskar man att man inte viste om jag ska vara ärlig.. Nästan alla mina gamla vänner har jag "bytt ut" till nya vänner, för dom behandlar mig iallafall väl. Jag orkar inte bli behandlar som skit. hur tror ni det känns för mig lixom att ni ignorerar mig, hittar på massa saker och inte berättar något för mig.. jag ahr gett allt för er. Jag har alltid ställt upp för er. Jag har lagt mina egna känslor bakom mig jämt för att hjälpa er istället, för att visa att ni betyder och jag älskar er. Men ni behandlar verkligen mig som skit. Jag mår riktigt dåligt pga er, ni får mig att må dåligt. Och så fort jag säger något om vad jag känner får jag bara skit av er. Jag får aldrig någon hjälp. och det här har jag tröttnat på nu. varför ska jag ställa upp för er när ni behandlar mig som skit. jag måste sluta se mellan fingrarna nu. De är slut på det här nu. Mina nya vänner visar att dom älskar mig, dom ställer upp för mig och till och emd märker när något är fel. jag älskar dom och dom älskar mig. Riktigt vännskap kallas de. Så nu vet jag vilka mina vänner är, och det är verkligen inte ni mina gamla vänner..

Sårad   ledsen   besviken   arg



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0