sömntuta

Mamma och jag skjutsade hem jonas för en stund sen
har haft en jätte rolig dag och kväll med honom, verkligen mysigt :)
nu har jag tryckt i mig macka så jag får någonting i magen
och nu ska jag gå och lägga mig i ett bad och slappna av
känner att jag måste göra de även fast jag är trött
min mage kommer typ sprängas känns de som :(


jag har lagt mitt eget bakom mig för att finnas för dig, men de var tydligen bara förgävas
trodde jag kunde lita på dig om någon, trodde inte att du skulle strunta i mig
men nu vet jag, jag kanske förtjänade de. jag har kanske inte funnits där för dig som dina andra
"vänner" har gjort, vad vet jag.. men de som hända ikväll sårade mig djupt och kommer ta tid att läka
jag älskade dig.....


Godnatt

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Precis!:)

Har du haft en kul kväll?:D

2009-09-19 @ 00:26:36
URL: http://hannalouisee.blogg.se/
Postat av: Ellentin

lilla skrutt, hur är det?

2009-09-19 @ 14:38:46
URL: http://ellentin.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0