tidsfördriv

SEX OCH KÄRLEK

Är du singel?
ja
Haft något seriöst förhållande förut? absolut
Haft sex? ja
Varit gravid? nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja faktist
Kärlek eller sex? kärlek
Har du varit riktigt kär i någon? ja
Finns det någon för dig just nu? J.R<3
Hur många gånger har du haft sex? jag har faktist inte räknat

DIG SJÄLV

Fullständiga namn? Jenny Birgitta Tuvesson

När fyller du år? 27 maj
Några utsmyckningar på din kropp? piercing i navel, näsa och öron
Vad bär du just nu? mjukisdress!
Vilken årstid är bäst? Alla har sin charm
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? att vakna upp och må bra
Vad tycker du minst om på dig själv? De vet jag inte. allt är la ossetivt på något sätt
Vad är du bra på? att ge gärnet
Vem älskar du mest på denna jord? jag värdesätter inte folk så, men jag vet vilka jag älskar
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? De beror på


DINA VÄNNER

Vem är din allra bästa vän?
Julia Jansson
Vem vet allt om dig? Julia Jansson
Vem är den roligaste av dina vänner? Ellentin Andersson
Vem är snyggast av dina vänner? alla är snygga
Vem är mest partyprisse? Linda Nonnen
Vem är den du helst har filmkväll med? Alla mina älskade
Vem av dina vänner är mest "evil"? Ida Karlström har sina stunder, Även fröken Nonnen ;)
Vem röker av dina vänner? Inte en aning, en del?
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Ingen


DIN FAMILJ

Vem står dig närmast?
Hela min familj
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Absolut
Vem är farligast i din familj? Freddan på fotbollsplanen ;)
Vem ser roligast ut i din familj? hhaa inte vet jag, mne vi har våra flummstunder
Har ni några djur? Kissemissen lisa <3
Vem har du mest gemensamt med? vet inte
Vem står för underhållningen? LILLEBROR!
Vem sover du oftast med? Ingen
Roligaste kvällen med familjemedlem? vet inte


IDAG

Vad har du gjort?
Sovit och tagit de lugnt
Har du varit glad idag? ja
Vad ska du göra nu? Duscha
Har du gjort något dåligt idag? nej
Vad har du ätit idag? Äpple
Har du duschat idag? nej jag ska
Är du trött nu? lite kanske

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0