underbart för stunden

hej allihopa
igår var jag verkligen jätte trött och hade hur ont som hellst, så de blev inte så värst mycket bloggande. ber om ursäkt för de :/ men idag har jag en hel del att blogga om faktist :)

Idag har mamma och jag varit i stan, och vi åkte till:
-skopunkten
-Ikea
-Rusta
-Willys
-Fuji fotocenter


De var verkligen jätte mysigt att få spendera lite tid med mamma helt själv. Och de blev lite små shopping och jag är super nöjd! bilderna på vad jag handlade kommer i ett separat inlägg, men det jag köpte var iallafall:
-gardiner
-glas
-kuddöverdrag
-skor

-hårfärg

Ska försöka sätta upp gardinerna snart hade jag tänkt, men måste tvätta fönstret först
ska även färga håret sen också :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0