arg, less och allt man kan tänka sig

jag är arg så jag spricker
jag är så besviken att jag gråter
jag är så ledsen att jag inte orkar mer

orkar ingenting just nu.. allt jag fått i mig idag var lite Kina mat. jag vill inte äta, jag orkar inte äta, jag har ingen lust att äta helt enkelt.fuck på allt känns det som just nu.. har prov imorgon och jag har inte haft ork att plugga mycket till det. har suttit och pluggat en del nu ikväll. men sen kom faktist syster så har pratat massa med henne mamma och lillebror.

orkar inte skriva mer nu. ska gräva ner mig i soffan och kolla på tv och prata med dom som älskar mig (till skillnad från vissa andra )

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0