born to make you happy

under den senaste tiden har det hänt en hel del saker, bra som dåliga. livet rullar på som de ska och jag känner att jag klarar de. även fast det är dagar då jag verkligen inte vill mer eller orkar så fixar jag det. har varit en ganska lugn dag idag. vaknaed upp hemma hos älsklingen. jenny och jag sprang omkring och ojjade oss om våran lilla smärta och stelhet. men lätt värt de ;)  man känner sig som Agda 85 just nu. men det går över.

nu på kvällen har jag varit i studion, Gabbi skulle tatuera sig :) de gick kanon bra. super mysigt att träffa henne igen!

Morgondagen:
fixa lite här hemma och ut och springa hade jag tänkt. senare ska jag åka in till stan och möta upp mackan sen åker vi hemmåt till mig. sen får vi se hur de blir :)


I don't know how to live without your love
I was born to make you happy
'Cause you're the only one within my heart
I was born to make you happy
Always and forever you and me
That's the way our lives should be
I don't know how to live without your love
I was born to make you happy

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0