dålig början, bra slut

hade en sjukt dålig början på dagen. vaknade med världens migrän så jag trodde nästan att jag skulle tuppa av. petade i mig massa piller och gick upp iallafall. men de blev lite bättre när jag kom till skolan. vi hade naturkunskap först.. blev sjukt trött i huvudet efter att ha lyssnat på läraren i 45min då hon bara pratade -.- suck!

resten av dagen bestod av chill och mys med mina tjejer ellentin, gabbi, elin och amanda, jag och ellen kollade på film medans dom andra jobbade.

haha sen kom putte och hälsade på mig ;D haha vi hade sjukt roligt, gabbi med. synd att hon har dragit nitlotten ;) haha ååh snuttan<33 är så glad att jag har dig.jg och putte åkte och köpte glass. sen vid 3 så skulle jag hem och fick skjuts av putte. men bara för att jag sa att jag var sugen på grillat så blev han också de. haha så vi åkte först och köpte en grill sen till willys och handlade mat xD efter de åkte vi hemmåt.

nu står grillmästaren och grillar och ska käka medans jag sitter hemma och terrar honom med sms. få se vad som händer ikväll? kanske lyckas tvinga putte att åka och träffa gabbi :D <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0