en stor lättnad

Nu är jag äntligen klar med kultur och stilhistoria uppsatsen. har suttit hela dagen och skrivit och skissat och skrivit och skrivit. Nu är jag äntligen klar! känns som en stor lättnad faktist, mycket skönt. har även hunnit skirva PM inför nationella. så nu har jag bara själva talet kvar. Tänkte faktist börja skriva på talet redan nu. Sen har jag arbetsmiljö grejen kvar -.- men vill först och främst få talet klart. sitter och hjälper min lillebror med engelska också eftersom ingen annan gör de.

senare ska jag övningsköra hade jag tänkt, sen hoppas jag på att träffa Putte och Gabbi :) annars bär det av till stan.



en glad och lycklig jenny :)


Kommentarer
Postat av: Alexandresen

Grattis =)

2010-04-17 @ 18:32:46
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0