fallen..

godmorgon. har legat i sängen vaken ganska länge, kände helt enkelt inte för att gå upp. vet inte varför men gjorde bara inte de, all denna smärta och saknad kanske? mamma ringde iallafall nyss och pratade lite med mig. och vi ska även grilla ikväll *jippi*   hoppas jag får i mig nå mat, får trycka i mig helt enkelt.  har gått ner 3-4kg sen i fredags, inte bra, eller?

tänkte att jag ska fräscha till mig liite iallafall.. sen klä på mig och packa uppväskan från igår, sen ska jag göra en jätte rolig sak. jag ska rensa min garderob!  kommer nog lägga ut en del kläder här på bloggen som ni får köpa billigt om ni vill. om inte så säljs de på annat sätt eller kastas. en del av kläderna är helt oanvända

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0