glad påsk

har sovit kanon bra i natt faktist. inte vaknat någon gång. känns skönt att de är en natt iallafall som jag får sova. synd bara att jag vaknade med världens värk :/ men men, det är sånt man får ta. det ända jobbiga som jag tycker är att jag inte sover med mackan :/ snyggingen kommer inte hem förns på måndag. saknar honom!

liggere och myser med min kisse katt just nu, gosiga figur!

senare idag kommer syster hit också, har inte träffat henne på ett tag faktist så de blir kul :)
blir lite påskmat ikväll också och antagligen godis. men känner mig faktist inte så jätte godis sugen. vet ointe varför. men jg känner mig verkligen inte i behov av massa onyttigheter. varken skräpmat, godis eller små ätande. helt great. har gått ner 3kg sen förra fredagen. men de beror en del på hur jag har kunnat äta nu. och så som de fortsätter nu så blir de bara bättre och bättre.

Måste önska er alla en Glad Påsk också :)

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Glad Påsk mitt hjärta, myskväll när du vill:)

Jag älskar dig<3

2010-04-03 @ 12:20:32
URL: http://gabriellabjork.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0