info om morgondagen+kvällen+nuet

kvällen har faktist varit lugn och skön. tror jag behöver vila lör jag känner i kroppen hur smärtan ökar. vaknar med ont i hela kroppen varje morgon och kommer knappupp ur sägen. foten är oftast bortdomnad och huvudet är super tungt. men iallafall så har jag bara varit hemma ikväll. har hållt på lite med datorn och lyssnat på musik, kollat på film med mamma och pappa och fikat. sen åkte jag med mamma in till bälinge för att hämta lillebror. haha och roligt hade vi i bilen hela väg dit och hem. lillebror fick sitta bak i buren hem eftersomjag inte kan trängas på ett säte riktigt än , stackars (a) haha. sen hade vi hur kul som hellst när mamma skulle backa in med pappas bil i garaget. ena stunden var bilen tydligen sne och nästa stund så flyttade garageporten sig. mamma jag älskar verkligen dig. tack för att du finns i mitt liv<3

nu ligger jag i sängen och ska sova snart. ska uppdigt imorgon. ska ta bussen in till stan vid halv 9 och möa upp Jenny på stationen. Sen bär det iväg. Hihi. men vad vi ska göra... DET ÄR EN HEMLIS :D De får ni veta antingen imorgon eller senare ändå. Men jag är sjuk taggad på de vi ska göra.

imorgon ska vi även åka ut till farbrors stuga och hälsa på där. antagligen så är det farfa, mats och danni som är där. och självklart lasse och missy . få se vilka av kusinerna som är med. romas och mikaela iallafall om jag får gissa. ska äta lite mat där ute och umgås :) har inte varit där i stugan sen i sommras typ, så ska bli kul att åka dit igen.

tänkte skriva att detta blir det sista inlägget för idag, men kom nyss på att det inte alls blir de. tänkte lägga ut lite bilder på snygga kläder som jag hade tänkt köpa kanske, och skor . :D

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0