måndag

har precis slutat i skolan nu.. talet gick ganska bra faktist. slutade på ett VG iallafall så det är jag nöjd med :) hade el lära idag också, inte så jätte roligt men de är ju inte så himla svårt heller så de funkar. börjar inte förns halv 12 imorgon så de är nice ;) sitter kvar i skolan nu med flickorna i ett grupprum, har utvecklings samtal vid 2. efter de ska jag nog ner på stan och köpa lite underkläder, och kanske någon klänning eller något . sen börjar jag jobba vid 4. efter de blir de till att åka hemmåt!

blir så less på sånt här. man tröttnar faktiskt.. men men får la se hur det blir. just nu orkar jag inte bry mig. är glad att jag har mina underbara vänner. med dom har jag kul och glömmer alla problem.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0