my love, my life

ett stort grattis till världens bästa pojkvän idag på 18-års dagen.kan inte beskriva hur glad jag är att jag har dig i mitt liv. du har gjort allting så himla mycket bättre. Du är underbar killen. Sitter och undrar ibland hur mitt liv skulle ha sett ut om inte du tagit kontakt med mig. skulle jag må så bra som jag gör i detta nu? skulle jag vara glad och lycklig? jag tror inte att jag skulle ha de alls lika bra som jag har det nu. tänker aldrig lämna din sida. jag älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: Gabs

Grattis Marcus!

Imorgon ses vi hjärtat, herregud vad bra det blir

Älskar dig<3

2010-04-06 @ 21:17:11
URL: http://gabriellabjork.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0