om man inte vågar säga, de man längst i hjärtat vill

ännu en morgon. som man egentligen inte vill vakna upp från. direkt när jag vaknade för en stund sen var första tanken "helvete, jag vaknade denna morgon också"  antar att de kanske inte är så man ska tänka när man vaknar, man kanske inte ska tänka så alls. men vad ska man göra lixom. är inte ett dugg hungrig, som vanligt nu för tiden.. får se hur de blir me de. Ska iallafall gå och lägga mig igen nu snart. jag vill inte vara vaken, vill bara sova och sova så jag kommer in i mitt sagoland där allting är som de ska.

du är allt jag någonsin önskat, du är allt jag någonsin drömt
du är den som får min minnas alla drömmar jag har glömt
du är den som får mig hoppas, du är den som får mig le
all min kärlek får du bära, hela livet vill jag ge.


har så himla mycket innom mig jag vill få ut egentligen. känslor, tankar, drömmar, mardrömmar, önskan.. men känner lixom inte för att få ut allt de just i detta nuet. just nu är de bara bäst om jag försvinner här i från.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0